مراحل تهیه
- 1
ابتدا کره رو داخل ماهیتابه میندازیم با ۱ یا ۲ قاشق روغن مایع که کره نسوزه وقتی کره آب شد.آرد رو اضافه میکنیم.و مرتب هم میزنیم تا آرد تغییر رنگ بده و سرخ بشه.
- 2
وقتی آرد سرخ شد. و بوی آرد بلند شد ،شربت که از قبل آماده کردیم شکر و آب و پودر هل که با هم مخلوط شدند(شکر کاملا حل شده) اضافه میکنیم و زعفران رو هم می ریزیم، و تند تند هم میزنیم تا آرد گوله نشه.
- 3
هم زدن رو تا زمانی انجام میدیم که شربت به خورد حلوا بده و در آخر گلاب رو اضافه میکنیم.زمانی که گلاب رو به حلوا اضافه میکنید باید در آخر پخت باشه که عطر گلاب بمونه ، وقتی گلاب هم با حلوا کاملا مخلوط شد ،و حلوا روغن انداخت و از ظرف جدا شد حلوا آمادست
- 4
حالا می تونید در بشقاب بریزید تزئین کنید.یا مثل من در کپسولهای کوچیک بریزید.
- 5
این مقدار مواد حدود ۹۰ تا حلوا در کپسولهای کوچیک به ما میده. و بسیار طعم و مزه خوبی داره. حتما امتحان کنید. نوش جان
کلمات کلیدی
دستورهای مشابه
دستورهای پیشنهادی بیشتر










نظرات