مراحل تهیه
- 1
ابتدا پیاز داغ میکنیم و گوشت رو داخل پیاز تفت میدیم با زردچوبه و فلفل سیاه این مقدار مواد برای ۴ نفر هست. من ۱۵ تا تیکه گوشت انداختم توش ولی بیشتر یا کمتر هم میشه. بعد از اینکه گوشت تفت خور آب می ریزیم تا گوشت نیم پز بشه.بعد از اینکه گوشت نیم پز شد هویج ها رو سرخ میکنیم و به گوشت اضافه میکنیم یک ربع بعد سیب زمینی و لوبیا رو اضافه میکنیم و اجازه میدیم که سیب زمینی پخته بشه در این مرحله رب و نمک غذا رو اضافه میکنیم و حرارت رو ملایم میکنیم تا بپزه.
- 2
۵ دقیقه آخر به میزانی که دوست دارید غذا ترش بشه آب لیمو اضافه میکنید معمولا ۲ قاشق سوپخوری کافی هست. ولی حتما باید آب لیمو بزنید چون چاشنی این غذا هست. و بدون آب لیمو مثل قورمه سبزی بدون لیمو عمانی میشه😉
- 3
طعم این غذا خیلی خوبه حتما امتحان کنید. نوش جان 😘
کلمات کلیدی
دستورهای مشابه
دستورهای پیشنهادی بیشتر
https://cookpad.wasmer.app/ir/%D8%AF%D8%B3%D8%AA%D9%88%D8%B1%20%D8%BA%D8%B0%D8%A7/11411481








نظرات