مراحل تهیه
- 1
یه کیک خیلی خوشمزه و مقوی بخاطر طعم خاصش مورد پسند کوچیک و بزرگ هستش، زیاد هم شیرین نیست.
- 2
تخم مرغ +شکر+وانیل رو خوب هم میزنیم تا حجیم و کش دار بشه، (نکته این کار هم برای پف بهتره هم برای اینه که کیک بوی بد تخم مرغ نده)
- 3
روغن رو اضافه میکنیم و در حد یه دست شدن کمی هم میزنیم
- 4
آرد+به. پ+وانیل+دارچین رو با هم قاطی میکنیم و 3بار الک میکنیم اینم توی پوک شدن کیک تاثیر داره.
- 5
حالا مواد خشک رو به تخم مرغ ها کم کم اضافه میکنیم و خوب هم میزنیم
- 6
اول هویج و بعد گردو رو اضافه میکنیم و با لیسک دورانی هم میزنیم.
- 7
مایه کیک رو تو قالب چرب شده میریزیم و تو فر گرم شده با دمای 180درجه 45 دقیقه زمان میدیم بپزه
- 8
بعد از پخت میتونید با هر چی دوست داشتین تزئین کنید من اینجا یه شابلون با کاغذ درست کردم روی کیک گذاشتم و پودر قندی که خودم رنگ کردم روش پاشیدم،❤️البته دیدم بدون خط قشنگ تره آخرش اونا هم با پودر پر کردم😍🥕🥕🥕🥕
کلمات کلیدی
دستورهای مشابه
دستورهای پیشنهادی بیشتر






نظرات (4)