مراحل تهیه
- 1
من که از حالا به فکر رمضان هستم و دسرها و غذا ها و شیرینی ها رو لیست کردم و به ترتیب درست کنم. اولین چیز دسر نشاسته ای هستش که خیلی خوب طبق ذائقه و سلیقه میشه طعمش رو تغییر داد.
- 2
اول از همه نشاسته رو در شیر سرد کاملا حل میکنیم
- 3
وقتی کامل حل شد روی حرارت میذاریم و شکر رو اضافه میکنیم. هم میزنیم تا کامل حل بشه و کم کم غلیظ بشه (اصلا نباید هم زدن رو قطع کنیم چون زود ته میگیره)
- 4
وقتی به غلظت ماست رسید بهش کمی وانیل اضافه میکنیم و هم میزنیم کمی بعد گلاب رو اضافه میکنیم و به هم زدن ادامه میدیم
- 5
وقتی خوب غلیظ شد حرارت رو خاموش میکنیم
- 6
داغ داغ در ظروف سرو میریزیم و میذاریم کنار از حرارت بیوفته و بعد به یخچال منتقل میکنیم. سرد و سفت تر که شد میل میکنیم. نوش جان😉
کلمات کلیدی
دستورهای مشابه
دستورهای پیشنهادی بیشتر
https://cookpad.wasmer.app/ir/%D8%AF%D8%B3%D8%AA%D9%88%D8%B1%20%D8%BA%D8%B0%D8%A7/12129798



نظرات (3)