کیک نسکافه
مراحل تهیه
- 1
این کیک کم شیرینیه، میتونید با چای شیرین راحت بخورید، میتونید طبق ذائقه نهایتا تا 1/3 لیوان شکر رو اضافه کنید. #خاطرات_قرنطینه #طعم خانه
- 2
اول نسکافه رو با آب جوش حل کنید بذارین سرد بشه
- 3
تخم مرغ+شکر+وانیل رو حسابی با دور تند همزن بزنید اینقدر که کاملا پفکی بشه و کشدار
- 4
حالا پودر نسکافه رو اضافه کنید و با دور آرومتر خیلی کم هم بزنید بعد به ترتیب شیر و روغن بریزید و هم بزنید
- 5
وقتی کاملا یک دست شد آروم آروم اردی که با به. پ پودر مخلوط کردیم و سه بار الکی کردیم روی مواد میریزیم و با لیسک دورانی مخلوط میکنیم مراقب باشید آرد خوب مخلوط بشه.
- 6
قالب رو چرب کنید یا کاغذ روغنی بندازین بعد مواد رو توش بریزید. و توی فر که با دمای 180 درجه گرم کردین به مدت 40 دقیقه قرار بدین،کیک من
- 7
دقیقا 36 دقیقه ای پخت! حرارت فرها متفاوته بعد دقیقه 35 حتما کیک رو چک کنید.
- 8
من همه کیک هام رو با آرد نونوایی درست میکنم و میبینید که هیچ کدوم نه خمیر میشه نه خراب خیلی هم خوب اسفنجی میشه#طعم_خانه
کلمات کلیدی
دستورهای مشابه
دستورهای پیشنهادی بیشتر



نظرات (3)