کیک یخچالی
خیلی ساده و خوشمزه 😋
مراحل تهیه
- 1
پودینگ شکلاتی طبق دستوری که روی بسته نوشته آماده کردم بعد کف ظرفی که میخوایم بیسکویت را بچینیم اول یکم پودینگ می ریزیم بعد بیسکویت ها رو میچینیم یه لایه پودینگ بعد بیسکویت و بعد پودینگ لایه به لایه میچینیم و در آخر با توت فرنگی یا هر میوه ایی که دوست دارید تزیین کنید و بگذارید در یخچال یه دو ساعتی بمونه و بعد با چایی میل کنید..نوش جانتون
- 2
بجای پودینگ از شکلات بن ماری شده هم میشه استفاده کنید. (پودینگ یک یا دو بسته میبره بستگی به خودتون داره بیسکویت چه مقدار بخواید بگذارید)مال من تقریبا یه سه تا بسته بیسکویت بود با دو تا بسته پودینگ)البته یکم از پودینگ باقی موند که جدا تو ظرف گذاشتم
کلمات کلیدی
دستورهای مشابه
دستورهای پیشنهادی بیشتر
https://cookpad.wasmer.app/ir/%D8%AF%D8%B3%D8%AA%D9%88%D8%B1%20%D8%BA%D8%B0%D8%A7/13511055




نظرات (10)