حلوای ساده و عالی
مراحل تهیه
- 1
اول شربت رو آماده میکنیم.آب و شکر رو مخلوط کنید ظرف رو روی گاز بذارید خوب که حل شد گلاب و زعفران هم اضافه کنید
- 2
آرد رو به مدت ۴۰ دقیقه روی شعله کم تفت بدید تا طلایی رنگ بشه بعد کنار بذارید وآرد رو الک کنید تا صاف و یکدست بشه بعد روغن رو بهش اضافه کنیدو روی حرارت بذارید تا یکدست بشه
- 3
و در آخر شربت رو آروم آروم اضافه کنید و هم بزنید تا خودش رو بگیره و غلیظ بشه و حسابی جمع بشه
کلمات کلیدی
دستورهای مشابه
دستورهای پیشنهادی بیشتر
https://cookpad.wasmer.app/ir/%D8%AF%D8%B3%D8%AA%D9%88%D8%B1%20%D8%BA%D8%B0%D8%A7/14632442




نظرات (5)