مراحل تهیه
- 1
در یک ظرف تفلون نشاسته را با آب سرد حل کرده و سپس روی حرارت ملایم گذاشته تا کاملا حل شود باید خیلی مراقب باشید تا گلوله گلوله نشود.
وقتی مایع حل شد ، شکر ، روغن و گلاب را بهش اضافه کنید و مرتب هم بزنید تا مایع به قدری غلیظ شود که به صورت یک خمیر در وسط ظرف بماند. - 2
سپس از روی حرارت بردارید. و مغز گردو را با آن مخلوط کرده و بعد میذاریم تا کمی خنک بشه و بعد به مدت یک ساعت داخل یخچال قرار دهید. تا کاملا صفت بشه.
بعد از اینکه از یخچال خارج کردید با کمی روغن دستتون رو چرب کنید و مایع خمیر را کمی ورز دهید.
و بعد خمیر ها را به شکل دایره داخل کف دستان گرد کنید و بعد دایره های خمیر شکل را به آرامی داخل پودر نارگیل بغلتانید. و در آخر هم با کمی گردو ی سالم تزیینشون کنید. 😇
بسیار خوشمزه و خوش عطر امیدوارم این شیرینی خوشمزه رو درست کنید و از خوردنش لذت ببرید.
کلمات کلیدی
دستورهای مشابه
دستورهای پیشنهادی بیشتر




نظرات (7)