پیراشکی کرم دار فوق العاده خوشمزه

پیراشکی کرم دار فوق العاده خوشمزه
مراحل تهیه
- 1
ابتدا شیر ولرم رو با یه قاشق از شکرمون ویه قاشق خمیر مایه داخل یه قابلمه کوچیک میریزم ودرشو میذاریم تا به عمل بیاد؛به مدت ده دقیقه؛در این فرصت داخل ظرف گودی تخم مرغ +وانیل +بقیه شکر را با همزن برقی به اندازه ای میزنیم تا کرم رنگ بشه البته با دست هم میشه ولی باید مدت بیشتری بزنید؛بعد روغن مایع وخمیر مایه عمل اومده رو بهش اضافه میکنیم و کمی هم میزنیم در حد مخلوط شدن
- 2
آرد رو روی مواد کم کم الک میکنیم و با قاشق هم میزنیم چون جذب آرد ها با هم متفاوته برای من ۴ لیوان آرد استفاده شد حواستون باشه زیاد آرد به خورد مواد ندید که خمیر سفت میشه در حدی که خمیر کمی به دستتون بچسبه کافیه بعد از اون دست رو با روغن مایع چرب کنید و خمیر ورز بدید فقط با نوک انگشت
- 3
بعد که خوب خمیرتون یکدست شد ۱۰۰ بار خمیر رو به ظرفتون بکوبید بعد از اون خنیر رو وسط ظرف جمع کنید وروشو کمی آرد بپاشید یه پلاستیک فریزر روش بذارید وروشو با یه پارچه بپوشونید و در جای گرمی قرار بدید تا یه ساعت؛
- 4
بعد از یه ساعت که خمیر پف کرد ورز بدید تا پف خمیرو بگیرید و روی صفحه کار پهن کنید با حداقل آرد
- 5
و با یه چیز گردی قالب بزنید من از همون لیوان فرانسه استفاده کردم داخل به سینی بچینید و به مدت یه ربع روشو با پارچه بپوشونید تا خمیر پف کنه
- 6
در روغن فراوان وداغ وحرارت ملایم سرخ کنید ظرفتون کوچیک وگود باشه
- 7
بعد از پختن وقتی سرد شد نوبت کرم زدنه
- 8
برای کرم همه مواد کرم رو با هم مخلوط میکنیم هم میزنیم تا داخلش گلوله ای نباشه روی حرارت میذاریم ومرتب هم میزنیم تا بجوشه وکم کم غلیظ بشه کرم باید کمی سفت بشه
- 9
پیراشکی ها رو بعد از سرد شدن با چاقو اره ای ببرید واز کرم سرد شده داخلش بذارید برای تزیین هم میتونید شکلات بن ماری کنید
کلمات کلیدی
دستورهای مشابه
دستورهای پیشنهادی بیشتر









نظرات