مراحل تهیه
- 1
آرد وبکینگ پودر سه بار الک بشه وکنار بذارید
داخل ظرف دیگری تخم مرغها وانیل وشکر با همزن برقی به مدت سه دقیقه بزنید تا کرم رنگ حجیم وکشداربشه - 2
شیر وروغن مایع هم اضافه بشه وخیلی کم هم بزنید دراین مرحله مخلوط آرد وبکینگ پودر کم کم روی مپاد الک بشه و در یک جهت به آرامی مخلوط کنید
- 3
مواد را در دو ظرف هم اندازه تقسیم کنید به یکی سه قاشق کاکائو و به دیگری سه قاشق آرد اضافه کنید و به آرامی هم بزنید(این سه قاشق آرد جدا از دو پیمانه آرد دستوره)
- 4
میتونید مواد رو داخل یه قالب بریزید من داخل دوتا قالب با ارتفاع کم ریختم تا تعداد برش هاش بیشتر باشه
- 5
کاغذ روغنی بذارید ومواد رو به ترتیب از هر کدوم دو قاشق غذاخوری بریزید و بعد دو قاشق از رنگ دیگه
- 6
قالب رو اصلا تکان ندید تا مواد پخش بشه
- 7
دقت کنید از وسط قالب مواد رو بریزید تا بعد از پختن به یه طرف گنبدی نشه
- 8
بعد با یه خلال دندون وحرکت رفت وبرگشتی روی مواد طرح بندازید
- 9
داخل فر از قبل گرم شده با دمای 180به مدت 40دقیقه بذارید نیم ساعت اول اصلا در فر باز نشه
- 10
بعد از پخت بذارید سرد بشه وسرو کنید هر کیک من هشت قسمت شد دوتا کیک،16قسمت هم آسونه هم به صرفه
کلمات کلیدی
دستورهای مشابه
دستورهای پیشنهادی بیشتر









نظرات