الخطوات
- 1
نغسل البانيه بدقيق ولمون ومياه
- 2
نتبل البانيه بالبصل والزبادى والتوابل اللى فوق ف المكونات ونضيف ربع معلقه خل للمكونات ونتركها يوم كامل ف التتبيله
- 3
نخرجها من التتبيله ونحطها ف البقسماط اللى محطوط عليه فيجيتار وبعدكده نحطها ف التلاجه شويه نصف ساعه مثلا
- 4
بعدكده نطلعها ونحطها ف الزيت نحمرها من الجانبين وبالهنا والشفا
وصفات مشابهة
وصفات ننصحك بمشاهدتها
https://cookpad.wasmer.app/eg/%D9%88%D8%B5%D9%81%D8%A7%D8%AA/17250552






التعليقات
صباحك🌸🌸💞🌺