با ی قالب دیگ
تشکر بافت وطعمی عالی
تو قالب میان تهی وبا آرد بربری
سلام عزیزم تشکر بابت دستور خوب و عالی شما
،😍😍
سلام عزیزم تشکر از شما.عالی بود بافتش فوق العاده لطیف
سلام دوست عزیز تشکر از دستور خوب شما.عالی بود
ژله و ملوان ،😍
دوبار درست کردم با گردو کمتر
کاچی با زعفران،،😍
با طعم کرم کارامل شکلاتی 😍😍😍
سلام.تشکر ..کیک من❤❤❤
مرسی عزیزم از دستورتون
ممنون عزیزم از دستوخوبتون
مرسی عزیرم از دستوتون .خیلی وقت بود دوستداشتم درستش کنم ک امشب دل و زدم ب دریا و از رسپی شما درسش کردم .ممنون
اینطور بود
منم درست کردم طعم عالی ولی کمی چسب ناکه .میزاری دهن اب میشه 😊
عالی .ممنون ❤❤❤
تشکر بادستور شما ❤❤❤
تشکر .نان من ب دستورپخت شما 😊😊😊