یخ در بهشت ملون
میتونید از طالبی هم به جای ملون استفاده کنید.
کلمات کلیدی
دستورهای مشابه
دستورهای پیشنهادی بیشتر
https://cookpad.wasmer.app/ir/%D8%AF%D8%B3%D8%AA%D9%88%D8%B1%20%D8%BA%D8%B0%D8%A7/25424341

میتونید از طالبی هم به جای ملون استفاده کنید.
میتونید از طالبی هم به جای ملون استفاده کنید.
میتونید از طالبی هم به جای ملون استفاده کنید.
میتونید از طالبی هم به جای ملون استفاده کنید.
طالبی یا ملون رو پوست بگیرید و خرد کنید و چند ساعت در فریزر قرار بدید تا یخ بزنه.
ملون یخ زده + شکر+ گلاب و چند تکه یخ رو در مخلوط کن ریخته و چند پالس بزنید تا یکدست و یخی بشه.
میتونید مقداری خاکشیر یا تخم شربتی هم بهش اضافه کنید.
ps
دستورهای پیشنهادی بیشتر

نظرات