موس کیک اسنیکرز رژیمی 🌸 چیزکیک رژیمی

موس کیک اسنیکرز رژیمی 🌸 چیزکیک رژیمی
مراحل تهیه
- 1
زردهها و سفیدهها را جدا کنید. زردهها را با عسل یا شیره افرا و کمی وانیل بزنید تا کرمی و کشدار بشن و بعد با سفیده فرم گرفته مخلوط کنید و مواد آردی را به روش الک داخل قالب بریزید و در فر از قبل گرم شده با دمای ۱۸۰ درجه سانتیگراد به مدت ۱۵ دقیقه بپزید.
- 2
🌸من زرده وسفیده جدا نکردم اصلنم تنبل نیستم🤫🤭😁 تخم مرغهاو عسل ووانیل رو زدم تا کرم رنگ و کشدار شد بعد مواد خشک رو اضافه و مخلوط کردم و ریختم تو قالب چرب وآردپاشی وتوی ایرفرایر بادمای ۱۶۵ به مدت ۳۰ دقیقه پختم.
- 3
کیک که پخت از قالب جداوردم و گذاشتم سرد بشه. بعداز سرد شدن برش گردوندم توی همون قالب دورشو طلق انداختم و رفتم سراغ درست کردن رویه کیک.🌸اگر نصف لیوان شیر شیرین شده با عسل رو روی کیک بریزید چیز کیک خوشمزه تری خواهید داشت👌😋
- 4
ژلاتین وآب رو مخلوط کرده روی حرارت غیر مستقیم یا مایکروویو بذارید آب بشه.
- 5
همه مواد موس رو باهممخلوط کرده ژلاتین بنماری هم بریزید. اگر مایه خیلی غلیظ بود یه کوچولو دیگه شیر بریزید.
- 6
مایه آماده رو روی کیک بریزید و بذارید دوسه ساعتی تو یخچال بمونه بعد به دلخواه تزیین کنید و نوش جان👌😋🌸من با کاکائوی رنده شده و کره بادام زمینی روان و پودر بادام وپسته تزیین کردم.
ترفندها
🌸به جای کره بادام زمینی میتونید از ارده استفاده کنید اگر منع مصرف دارید.
کلمات کلیدی
دستورهای مشابه
دستورهای پیشنهادی بیشتر


















نظرات (17)