کیک هویج،گردو وپسته
به نام خالق زیبایی ❤ ما را هنری نیست بجز نوکری تو تا بوده چنین بوده تا هست چنین هست 🖤 یا حسین(ع) ممنون از دوست عزیزم🌺 @Hamideh_cook #کیک #کیک_هویج_گردو_پسته
کیک هویج،گردو وپسته
به نام خالق زیبایی ❤ ما را هنری نیست بجز نوکری تو تا بوده چنین بوده تا هست چنین هست 🖤 یا حسین(ع) ممنون از دوست عزیزم🌺 @Hamideh_cook #کیک #کیک_هویج_گردو_پسته
مراحل تهیه
- 1
آرد را به همراه دارچین، بکینگ پودر سه بار الک کنید و کنار بذارید سپس فر رو روشن کنید با دمای ۱۷۵ درجه تا یک ربع داغ بشه و در این فاصله مواد کیک را آماده میکنیم هویج ها را پوست بکنید رنده ریز بزنید و با گردو و پسته مخلوط کنید سپس تخم مرغها را به همراه نمک و وانیل وشکر با هم زن ۵ دقیقه بزنید تا حجم آن دو برابر وکرم رنگ وکشدار بشود
- 2
روغن را به مواد تخم مرغ اضافه کنید و با لیسک کمی هم بزنید سپس هویج و گردو وپسته را اضافه کنید و خیلی کم در حد مخلوط شدن هم بزنید سپس آرد را در سه مرحله اضافه کنید و در حد مخلوط شدن هم بزنید زیاد هم نزنید که پف کیک میخوابه
- 3
مواد را در قالب که کاغذ روغنی انداختیم میریزیم سه بار کف قالبو به زمین میکوبیم تا حبابهاش خارج بشه و در فر داغ میگذاریم به مدت یک ساعت بستگی به دما و نوع فر ممکنه برای شما زودتر بپزه ،،زیر ۳۰ دقیقه در فر را باز نکنید که پف کیک میخوابد
- 4
اگر هویج شماخیلی آبدار هست بهتره خیلی کم آب آن را جداکنید تا کیکتون خمیرنشود،،، نصف گردو را با هویج مخلوط کنید و بقیه آن را داخل آرد بریزید البته بعد از اینکه آرد را سه بار الک کردید،،،،،تقدیم نگاه پرمهرتان🌺
کلمات کلیدی
دستورهای مشابه
دستورهای پیشنهادی بیشتر



نظرات (8)
ایام محرم بر شما تسلیت باد🏴