Valentini Georganta 🪴🍴
Valentini Georganta 🪴🍴 @vall
Εγώ έβαλα πράσινο τσάι γιατί δεν έχω τσάι του βουνού αυτή τη στιγμή, ήταν πολύ ωραίο👌☺️
Φαντάζομαι με το τσάι του βουνού πως θα είναι ακόμα πιο ωραίο!!
Ευχαριστώ!!
Στέλλα
Στέλλα @Styliany_Ste
Εγώ ευχαριστώ πολύ για την προτίμηση!! Φαίνεται υπέροχο!! Την επόμενη θα το κάνω εγώ με πράσινο τσάι 😘😘