CookpadCookpad
Gast
Register or Log In
Save and create recipes, send cooksnaps and more
  • Search
  • Challenges
  • FAQ
  • Send Feedback
  • Region
  • Your Collection
Your Collection
To start creating your recipe library, please register or login.
CookpadCookpad
ansou's header image
ansou

ansou

@cook_8450472
,
  • Blockieren
0 Folgst du 49 folgen dir
Profil bearbeiten
  • Recipes (10)
  • Cooksnaps (127)
  • Noμιζω οτι η συνταγη αξιζει πολλα παραπανω απο 5 πηρουνακια.Σε εποχες που δεν πεταμε τιποτε αλλα αναζητουμε και το αγνοτερο και καθαρότερο, οταν ειδικα βρεις βιολογικα αυγα, ειναι κριμα να τα χαραμισεις με χρωστικες που βαφουν μεχρι μεσα και καθιστουν την καταναλωση του αυγου εντελως επικινδυνη.Νικη μου, σ ευχαριστω πολυ!! Το αποτελεσμα τελειο! Χρωμα ζωντανο κοκκινο βαθυ, χωρις λερωματα, απλα κι ευκολα.Εδεσα καλσονακι και εβαλα φυλλαρακια-η κορη μου βασικα το ανελαβε αυτο-κι εγιναν πολυ πολυ ομορφα.Τα περασα και με ελαιολαδο, οπως λες και στις οδηγιες και γυαλισαν!!!Το κυριοτερο? Θα καταναλωθουν αφοβα! Να εισαι καλα!!!

    Mittwoch, 01. Mai 2013, 05:35 Uhr

    Πασχαλινά κόκκινα αυγά
    Ζουζουνελ Ζουζουνελ
  • Freitag, 29. März 2013, 13:13 Uhr

    Η Sacher Torte στο Caravel
    ansou ansou
  • Freitag, 29. März 2013, 13:13 Uhr

    Η Sacher Torte στο Caravel
    ansou ansou
  • Montag, 25. März 2013, 09:59 Uhr

    Το Γνήσιο Πολίτικο Εκμέκ
    ansou ansou
  • Πιστευω πως το κακαο ειναι περιττο .Κατα τα αλλα υπεροχο γλυκο.Το εφτιαξα σημερα Καθαρη Δευτερα για να ξεφυγω απο τα συνηθισμενα και ολοι ενθουσιαστηκαν πραγματικα.Δεν εβαλα σταφιδες.Το εστρωσα σε φορμα στρογγυλη \"χτιζοντας\" τα ομοιομορφα κομμενα κομματια του χαλβα σε καρώ σχημα.Στρωσεις χαλβα και μιγματος κουβερτουρας εναλλαξ.Την επομενη φορα θα βαλω ισως και μια ιδεα λικερ περγαμοντο ή κατι συναφες αρωματικο.

    Montag, 18. März 2013, 12:20 Uhr

    Κορμός Σοκολάτας με Χαλβά
    mpiskotitsa mpiskotitsa
  • Εξαιρετικη, πανευκολη, πεντανοστιμη.Αντι για ρεπανακι εβαλα ρεβα και νομιζω ταιριαξε πολυ καλα.

    Samstag, 09. März 2013, 18:49 Uhr

    Σαλάτα Κηπουρού
    giotak1 giotak1
  • Οι αναλογιες σωστες.Εγινε μια πολυ ωραια κρεμουλα.Την εμπλουτισα με κακαο και ελλείψει αλλης βανιλιας εβαλα σκονη.Στο τελος προσθεσα και μια κουταλια φρεσκο βουτυρο.Νομιζω οτι εγινε ακομη καλυτερη.

    Dienstag, 05. März 2013, 17:43 Uhr

    Σπιτικό άνθος αραβοσίτου
    zomak zomak
  • Dienstag, 05. März 2013, 17:43 Uhr

    Κέικ με ινδική καρύδα
    dimzoozoo dimzoozoo
  • Oσες φορες ειχα επιχειρησει να φτιαξω σπιτικο γυρο, μου ειχε καταληξει σε...βραστο χοιρινο.Με τις οδηγιες σου εδω , τα καταφερα , συν τη βοηθεια απο σωστα μπαχαρικα (απο μπαχαραδικο ειδικο μιγμα , μοσχοβοληστο , ειδικα για την περισταση).Μαριναρισα τις μικρες μπουκιτσες του χοιρινου και για τσαχπινια εβαλα και 5-6 λωριδες μπεικον-αφησα να εχουν και λιγο λιπακι οι μπουκιτσες- για 2 ωρες (ειχα χρονο) σε μιγμα των παραπανω μπαχαρικων συνσουμακ, καπνιστη παπρικα,αλατι, σκορδο, κρεμμυδι (ψιλοκομμενα), μιση κουπα ξυδι για ενα κιλο και κατι κρεατος.Προτιμησα να μην βαλω καθολου λαδι στον πατο της κατσαρολας για να μην το \"βαρυνω\" κι αλλο.Απλα την αφησα να καψει πριν ριξω το κρεας ολο και το \"φοβερισα\" αρχικα με δυνατη φωτια για να ξεροψηθει απεξω και να παραμεινει ζουμερο μεσα.Ευχαριστηθηκαμε σπιτικο γυρο με ολα τα παρελκομενα εννοειται!!!DDD Ευχαριστουμε πολυ!!

    Sonntag, 24. Februar 2013, 15:19 Uhr

    Πίτα - Γύρος χοιρινό από σπίτι!
    efouliw efouliw
  • Ο καλύτερος τροπος να αξιοποιηθει ενα κεικ που δεν το κοιταει κανεις και ειναι κριμα να καταληξει στα σκουπιδια...Οι αναλογιες της συνταγης σωστες και το αποτελεσμα εξαιρετικο.Εγω ελιωσα την κουβερτουρα και την ανακατεψα καλα με το κεικ που ειχα προηγουμενως θρυμματισει.Του παει πολυ το λικερ.Τα παιδια μου το εξαφανισαν και δεν προκειται να ξαναπεταχτει κεικ.Ειχα και γλυκο βυσσινο φτιαγμενο απο το καλοκαιρι που αξιοποιηθηκε και αυτο.5 πηρουνακια! Ευχαριστουμε!!

    Donnerstag, 14. Februar 2013, 17:55 Uhr

    Μπλακ Φόρεστ των 5 λεπτών
    mimi87 mimi87
  • Kι εγω δυσκολευτηκα λιγο στο ζυμωμα αλλα το αποτελεσμα με αποζημιωσε.Πολυ πολυ νοστιμα!! Οντως δεν θελουν πολυ ψησιμο.Νομιζεις πως ειναι αψητα τα πατας και ειναι μαλακά αλλα στα 10 λεπτα τα βγαζεις και μολις αρχισουν να κρυωνουν, σκληραινουν.Εβαλα λιγοτερη ζαχαρη αλλα και παλι ηταν υπεροχα!!

    Mittwoch, 13. Februar 2013, 21:23 Uhr

    Chocolate chip cookies 2
    gremlin gremlin
  • Τη φτιαχνω συχνα πυκνα για τη μαρουλοσαλατα μας!Οταν ειναι καθημερινη ομως,δυστυχως,δε βαζω σκορδο...Δινει μια διαφορετικη νοτα στο μαρουλι.Επισης μεσα σε κρυα σαντουιτς εξαιρετικη.

    Montag, 23. Juli 2012, 08:08 Uhr

    Γκουακαμόλε
    Sitronella Sitronella
  • Υπεροχο, δροσερο, νοστιμο και δεν μενει τιποτε!!Το φτιαχνω χρονια!!

    Dienstag, 22. Mai 2012, 12:11 Uhr

    Μιλφέιγ 2
    dimzoozoo dimzoozoo
  • Sonntag, 29. April 2012, 12:02 Uhr

    Ζύμη για αφράτη πίτσα σαν της pizza hut
    piperitsa kafteri piperitsa kafteri
  • Αψογη!!!!!!!!!

    Sonntag, 29. April 2012, 12:01 Uhr

    Ζύμη για αφράτη πίτσα σαν της pizza hut
    piperitsa kafteri piperitsa kafteri
  • Απο τις πιο αφρατες και ομορφες ζυμες που εχω φτιαξει.Ημουν διστακτικη για την προσθηκη baking powder εφοσον υπαρχει μαγια, αλλα τηρησα τις αναλογιες ολες πιστά.Το μονο που δεν θα ακολουθησω οταν τα ξαναφτιαξω-και συντομα μαλιστα!!!-θα ειναι τα δυο ποτηρια ηλιελαιο.Μαλλον επεσε πολυ!!!Θα δοκιμασω ελαιολαδο και λιγοτερο και θα ξαναγραψω σχολια!Παντως το αποτελεσμα ηταν τελειο.Εφτιαξα τρεις εκδοχες, με πρασσο-μαιντανο -ανηθο, με τυρι cheddar σκετο σε κομματι και με μιγμα τριμμενων τυριων με αυγο.Ευχαριστουμε!!!

    Montag, 19. März 2012, 20:25 Uhr

    Μπουρεκάκια ή κουρού
    TSOFAGR TSOFAGR
  • Πανευκολα και πεντανοστιμα!Εβαλα ενα αυγο μονο και την επομενη φορα θα δοκιμασω ελαιολαδο αντι για μαργαρινη.

    Mittwoch, 29. Februar 2012, 20:59 Uhr

    Cookies με βρώμη
    nirvana-gr nirvana-gr
  • Υπεροχο γλυκο!Αν τα πορτοκαλια ειναι και γλυκα,δε, το αποτελεσμα ειναι θεεΪκό!!Τα εβρασα 7-8 λεπτα για καθε φορα που πεταγα το νερο του ξεπικρισματος.Τα εκοψα σε πιο χοντρες φετες.Βολευει καλυτερα.Τα εψησα για μιαμιση ωρα στους 180 και μετα για ενα τεταρτο εβαλα αερα.Καλο κολπο για να μη μενει η ζαχαρη στον πατο του ταψιου ειναι να χτυπηθει οσο πιο καλα γινεται με το χυμο και το κονιακ απο την αρχη.Εγινε αναρπαστο ειδικα απο ατομα που δεν πολυ-αγαπουν τα γλυκα του κουταλιου απο εσπεριδοειδη.Δεν εβαλα καροτο.Γνωμη δικη μου, δεν το θεωρω απαραιτητο.

    Samstag, 07. Januar 2012, 22:16 Uhr

    Γλυκό κουταλιού πορτοκάλι στο φούρνο
    ΕΥΑΚΙ ΕΥΑΚΙ
  • Sonntag, 25. Dezember 2011, 22:36 Uhr

    Πλεξούδες με φέτα, ελιές και πιπεριές
    Cathrina Cathrina
  • Απιθανη και πρωτοτυπη.Ωραιος ο συνδυασμος γευσεων και αρωματων!!Εντυπωσιασε ολους που ζητησαν επιμονως τη συνταγη!!

    Sonntag, 25. Dezember 2011, 22:35 Uhr

    Πλεξούδες με φέτα, ελιές και πιπεριές
    Cathrina Cathrina
Mehr Anzeigen

About Us

Our mission at Cookpad is to make everyday cooking fun, because we believe that cooking is key to a happier and healthier life for people, communities and the planet. We empower home cooks all over the world to help each other by sharing their recipes and cooking experiences.

Cookpad Communities

🇺🇸 United States 🇬🇧 United Kingdom 🇪🇸 España 🇦🇷 Argentina 🇺🇾 Uruguay 🇲🇽 México 🇨🇱 Chile 🇻🇳 Việt Nam 🇹🇭 ไทย 🇮🇩 Indonesia 🇫🇷 France 🇸🇦 السعودية 🇹🇼 臺灣 🇮🇹 Italia 🇮🇷 ایران 🇮🇳 India 🇭🇺 Magyarország 🇳🇬 Nigeria 🇬🇷 Ελλάδα 🇲🇾 Malaysia 🇵🇹 Portugal 🇺🇦 Україна 🇯🇵 日本 See All

Learn More

Careers Feedback Allgemeine Geschäftsbedingungen Community Guidelines Datenschutzbestimmung Häufig gestellte Fragen

Download our app

Open Cookpad App on Google Play Open Cookpad App on App Store
Urheberrecht © Cookpad Inc. Alle Rechte vorbehalten
close