التعليقات على وصفة

ايس كريم البطيخ

Nour Allah mohamed
Nour Allah mohamed @cook_24866262
احنا ندرب البطيخ في الخلاط تمام بعد كده نحط المكون في علبه بتاعت الايس كريم ونسقعها بعد كده بس؟!؟؟؟ ♥️😍
nany channel
nany channel @cook_24453395
صح كدا بس ما تضربهوش جامد خليه فيه قطع وبالف هنا 😘