
التعليقات على وصفة
ايس كريم صحى الدايت 🍧

nany channel @cook_24453395
عادى انا مستخدمه دايجيستف شيكولاته على قناتى على اليوتيوب
لو حابة تشوفى أوضح ادخلى
لو حابة تشوفى أوضح ادخلى

Nour Allah mohamed @cook_24866262
انا عندي ١٤ سنه وفي حياتي اعمل وصفة لوحدي فقولت افلح في حاجة مره فكنت عايزة طريقة الايس كريم تبقي سهلة بالنسبالي فعملت طريقة حضرتك وعملتها خلاص بس زودلها نويتلا و كاكو و بسكوت ولبن كده صح ولا في حاجة غلط

Nour Allah mohamed @cook_24866262
قولت اوري ماما اني نجحت في حاجة من الاكل عشان قبل كده بوظتلها الجيلي

nany channel @cook_24453395
حبيبتى انا معاكى 😘😘
كله حلو ما عدا النوتيلا لو عايزاه دايت أو لو استخدمت معلقة مش مشكلة وتتعوض المرة اللى بعدها
كله حلو ما عدا النوتيلا لو عايزاه دايت أو لو استخدمت معلقة مش مشكلة وتتعوض المرة اللى بعدها

Nour Allah mohamed @cook_24866262
شكرا لحضرتك انا عملتها وعجبت ماما كتيررر زينتها بلشوكلاته النوتيلا من فوق ومن ج ه كلها نوتيلا عجبتها بجد شكرا ليكي اووووي تسلم ايدك ❤️❤️❤️❤️❤️😍😍😍😍

