
التعليقات على وصفة
الزلابيا 😍

Emy Noona @roqya
تسلم ايدك
معلش استفسار
هو فعلا ٢ كوب نشا ولا ٢ ملعقه كبيرة
انا حاسه ان النشا كدا كتير او كمان تطلع بتمضغ معاكى اوى
ارجو الرد
معلش استفسار
هو فعلا ٢ كوب نشا ولا ٢ ملعقه كبيرة
انا حاسه ان النشا كدا كتير او كمان تطلع بتمضغ معاكى اوى
ارجو الرد



