
التعليقات على وصفة
باتيه ساده

دكتورةسوسن الشقنقيرى @cook_20954559
يعنى ازاى لا فيها سمن ولا اى مادة دهنية
دى تبقا مجرد عيش فينو
وحتى الفينو بيعجنوه بشوية زيت والا هيبقا بيشد
دى تبقا مجرد عيش فينو
وحتى الفينو بيعجنوه بشوية زيت والا هيبقا بيشد
