التعليقات على وصفة

باتيه ساده

دكتورةسوسن الشقنقيرى
دكتورةسوسن الشقنقيرى @cook_20954559
يعنى ازاى لا فيها سمن ولا اى مادة دهنية
دى تبقا مجرد عيش فينو
وحتى الفينو بيعجنوه بشوية زيت والا هيبقا بيشد