Omnia Mahmoud
Omnia Mahmoud @cook_6281988
معلش هى بتاخد وقت قد ايه فى الخلاط عشان توصل لقوام كريمي لانى جربت من فترة وضربتها كتير جدا وكانت محببة كده مش كريمى
كوكينا _ Cookina انا ايمان مجدي صاحبة قناة كوكينا عاليوتيوب ياريت تنوروني وتشرفوني🌹
كوكينا _ Cookina انا ايمان مجدي صاحبة قناة كوكينا عاليوتيوب ياريت تنوروني وتشرفوني🌹 @emanmagdy
@cook_6281988 معلش اسفة على تأخير الرد...بصي انتي وبتحطي اي كمية جبنة انتي عايزاها ...وتحطي اللبن ويكون ساقع عادي او بدرجة حرارة المطبخ ..بس تحطيه بالتدريج وتضربي واحدة واحدة زي صوص الشيكولاتة كده ..وممكن تضيفي شوية زيت بس الأفضل يكون طعمه حلو ..عشان يظبط معاكي القوام اكتر . ويخليه ناعم ..بس متخليه ش تقيل جدااا لان لما بتحط في التلاجة هيتقل اكتر..والأفضل تحطيه في علبة زجاج بغطا وتحطيه الرف اللي تحت الفريزر مع الجبنة ..وبتقعد حوالي 4 ايام ...ونورتيني حبيبة قلبي ♥️ ♥️