
التعليقات على وصفة
تخزين الخضرة للسلطه

Lords land @lords_land
ابدا بس استخدميها في وقتها ودخلي الباقي الفريزر علي طول مش تسيبيها برة الفريزر واصلا مش بتجمد بعملها طول السنه

Lords land @lords_land
@nagwa attia صفيها من المياه كويس اوى قبل تخريطها وتحطيها علي طول في كيس في الفريزر فمش بتجمد اصلا وقت الإستخدام خرجيها خدى المقدار اللي عاوزاه علي الوصفه علي طول وتدخليها تانى الفريزر مش تسيبيها بره الفريزر خالص وكده مش بتسود
انا بعملها علي طول علشان مش بقدر انزل كتير اجيب كل الطلبات فبتكون جاهزة عندى لاي اكله
انا بعملها علي طول علشان مش بقدر انزل كتير اجيب كل الطلبات فبتكون جاهزة عندى لاي اكله



