التعليقات على وصفة

كرواسون

بسمه الشرقاوي
بسمه الشرقاوي @cook_22120781
بدهن الكروسون ايه بعد مابيطلع من الفرن
Shaimaa M Ahmed (دودي ونودي)
Shaimaa M Ahmed (دودي ونودي) @cook_17084354
ولا اي حاجه بس غطيه بفوطه عشان ماينشفش لحد مايبرد وبعدين حطيه في اكياس عشان يفضل طري ولو في كميه باقيه حطيها فالفريز عشان يفضل طازه
بسمه الشرقاوي
بسمه الشرقاوي @cook_22120781
شيماء ينقع اعمل الكروسون بالسمنه مش الزبده
Shaimaa M Ahmed (دودي ونودي)
Shaimaa M Ahmed (دودي ونودي) @cook_17084354
اهلا بسمه الزبده هتخليه يورق ويبقي خفيف
السمنه مش هتكون كويسه فالوصفه دي