
التعليقات على وصفة
كرواسون

Shaimaa M Ahmed (دودي ونودي) @cook_17084354
ولا اي حاجه بس غطيه بفوطه عشان ماينشفش لحد مايبرد وبعدين حطيه في اكياس عشان يفضل طري ولو في كميه باقيه حطيها فالفريز عشان يفضل طازه

Shaimaa M Ahmed (دودي ونودي) @cook_17084354
اهلا بسمه الزبده هتخليه يورق ويبقي خفيف
السمنه مش هتكون كويسه فالوصفه دي
السمنه مش هتكون كويسه فالوصفه دي


