
التعليقات على وصفة
دونات سهلة و شهية
nada amr @cook_4996300
لا مش لازم
عادي تعملي بالسمنة
انا عملتها و طلعت حلوة جدا زي الزبدة
فمفيش فرق بينهم في الطعم
بس مجربتهاش بالزيت
بس اعتقد ينفع بس اكيد بالسمنة او الزبدة هتبقي احلي و طبعا مضمونه اكتر ؛)
عادي تعملي بالسمنة
انا عملتها و طلعت حلوة جدا زي الزبدة
فمفيش فرق بينهم في الطعم
بس مجربتهاش بالزيت
بس اعتقد ينفع بس اكيد بالسمنة او الزبدة هتبقي احلي و طبعا مضمونه اكتر ؛)



