التعليقات على وصفة

اللبن المكثف او صوص السينابون

yoyo yoyo
yoyo yoyo @cook_4244188
هو اللبن المكثف ده اللي استخدمتيه ف الكنافة اللي بالزبدة واللبن المكثف ولا جبتيه جاهز
yoyo yoyo
yoyo yoyo @cook_4244188
تمااااام شكرا جدا ليكي حبيبتي ♥♥