Ευτυχώς μας θύμησες αυτήν την μέθοδο γεμίσματος. Ευχαριστούμε.
Ναυσικά
Ναυσικά @nafsika
Χαίρομαι πολύ Κωνσταντίνε, σε ευχαριστώ και εγώ! Καλοφάγωτα τα κανελόνια!