Οδηγίες μαγειρέματος
- 1
Παίρνουμε τη σφολιάτα την ανοίγουμε,την κόβουμε εκεί που θέλουμε και τη βάζουμε στο φούρνο να ψηθεί στους 180 βαθμούς για 20 λεπτά και περίπου ότι χρώμα το θέλετε εσείς.
- 2
Παίρνουμε μία κατσαρόλα βάζουμε το ένα λίτρο γάλα βάζουμε τη ζάχαρη το κορν φλάουρ και τα αυγά+βανίλια και τα ανακατεύουμε. Ανακατεύουμε με ένα αυγοδάρτη, προτού ανάψουμε την φωτιά το ανακατεύουμε λίγο για να λιώσει τον κορν φλάουρ να μη μας κολλήσει. Και χαμηλή φωτιά. Το ανακατεύω μέχρι να μας πήξει και μόλις δούμε ότι βγαίνει η πρώτη σου φουσκάλα την αποσύρουμε.
- 3
Μόλις είναι έτοιμη την απλώνουμε σε ένα ταψάκι και βάζουμε μεμβράνη από πάνω ώστε η κρέμα μας να μη με πιάσει πέτσα.
- 4
Αφού έχει κρυώσει η κρέμα γιατί πάμε με το μίξερ χειρός ή το χτυπάμε με τον αυγοδάρτη μας μέχρι η υφή να γίνει μαλακή και γυαλιστερή.
- 5
Μόλις είναι έτοιμη τη βάζουμε σε κορνέ για να κάνουμε το σχέδιο που θέλουμε.
- 6
Αφού έχει κρυώσει και η σφολιάτα την κάνουμε ότι σχήματα θέλουμε. Και τοποθετούμε πάνω την κρέμα μας.
- 7
Τέλος χτυπάμε κρέμα γάλακτος με λίγη ζάχαρη άχνη 1κ.σ και μία βανίλια μέσα, μέχρι να σφίξει και να γίνει σαντιγί ύστερα γαρνίρουμε τη σφολιάτα μας το τελευταία κομμάτι από πάνω με λίγο σαντιγί ή ότι σχήμα θέλετε.
Παρόμοιες συνταγές
Περισσότερες συνταγές




Σχόλια (2)