Elisavet Konstantinidou
Elisavet Konstantinidou @faganoula
Σκέφτομαι να φτιάξω αυτή τη συνταγή σήμερα. Το σιμιγδάλι ποια είναι η χρήση του?? Ως τι το προσθέτουμε?
persaki
persaki @persaki
Το βάζω για να απορροφά τα πολλά υγρά της γέμισης.Καλημέρα,καλή επιτυχία εύχομαι αν τις κάνετε 🤗