Σχόλια για

Μπουγιουρντί

Γεωργία Θ.
Γεωργία Θ. @GitsaM
Γιατί το σκεπάζετε με αλουμινόχαρτο; Πάντως και στον φούρνο μικροκυμάτων είναι πολύ ωραίο 😍
Ελευθερία
Ελευθερία @lele_loveforfood
Δεν το δοκίμασα στο φούρνο μικροκυμάτων. Ωραία ιδέα. Όσο για το αλουμινόχαρτο έτσι έγραφε η συντακαι το
τηρησα κι εγώ. Γινεται και χωρίς