Panagiotis aposto
Panagiotis aposto @cook_20132952
paidia eimai o panos 14 xronon ekana tin sintagi alla ksexasa na balo ladi😂
tha patho tpt amma to fao?
DAFNI KARANIKA
DAFNI KARANIKA @cook_22022292
το κέικ στα μικροκύματα ήταν τέλειο και με πολύ λίγα υλικα ευχαριστώ πολύ για την συνταγή μου άρεσε πολυ😁
Λιτσακι.
Λιτσακι. @cook_8650008
Είναι ανάλογα το φουρνακι. Αν το ψήσεις ποιο πολύ, στεγνώνει, αν το ψήσεις ποιο λιγο είναι ποιο υγρό στην μέση. Αν έχεις κανένα κομμάτι σοκολάτα βάλτο μέσα, θα γίνει ποιο υγρό στην μέση. 😉
Ξένια Κοσμίδου
Ξένια Κοσμίδου @jennykosm
Τελειο φαινεται!! Θα το δομιμασω☺️ εκει που γραφεις «1 κουταλια» σκετο (χωρις πχ «της σουπας» ή «του γλυκου»), λογικα εννοεις της σουπας, σωστα;