
Σχόλια για
Πώς γεμίζω κανελόνια 2

Angelina Ambrs @angelina87
Μπράβο Ναυσικά μου πολύ έξυπνος τρόπος δν το είχα σκεφτεί ποτέ κ συνήθως μου σπαγανε κ μετά μου έσπαγε κ τα νεύρα 😂😂😂👏👏

Ναυσικά @nafsika
Εντελώς τυχαία το ανακάλυψα, γιατί είχα αποθηκεύσει τον κιμά σε ψηλό μπολ! Μα να είναι τόσο ωραία τα κανελόνια και να βαριέσαι να τα φτιάξεις, κρίμα είναι!

Angelina Ambrs @angelina87
Συμφωνώ απόλυτα ποσό μας αρέσει κ γιαυτο το λόγο δν τα φτιαχνω όποτε συμβιβαζόμαστε με τα κλασσικά..Αλλά τώρα άστο ποιος μας πιάνει 😀😀

Hitman (Konstantinos Chitas) @Hitman
Πολύ έξυπνος τρόπος. Λίγοι άνθρωποι το ξέρουν. Οι περισσότεροι τα γεμίζουν κλασσικά: με το κουταλάκι και σπρώχνουν τη γέμιση ή βάζουν τον κιμά ζεστό.

Ναυσικά @nafsika
Έχω βρεθεί πολλές φορές εκεί και κάθε φορά μετανιώνα την ώρα που το αποφάσισα. Νομίζω ότι με αυτή τη μεθοδο δε θα φοβάμαι να φτιάχνω κάθε εβδομάδα κανελόνια!

Hitman (Konstantinos Chitas) @Hitman
Μόλις ανέβασα τη συνταγή μου για τα κανελόνια χρησιμοποιώντας τον τρόπο που μας θύμησες. Σε ευχαριστώ

Alexia Skandali @cook_27336538
Μπορείτε να βάλετε τον κιμά σε ένα corne ζαχαροπλαστικής και να τα γεμίσετε εύκολα αλλά πρέπει το ανταλλακτικό του Κορνέ μπροστά να είναι με πιο μεγάλο άνοιγμα για να χωράει ο κιμάς, πάντως πολύ έξυπνος τρόπος ούτε εγώ το είχα σκεφτεί, θα το δοκιμάσω.

Ναυσικά @nafsika
Το έχω ανεβάσει άλλη φορά αυτόν τον τρόπο. Ετούτος εδώ μου φάνηκε ακόμα πιο εύκολος!









