Στέλλα
Στέλλα @Styliany_Ste
Είναι πολύ ωραίο και ευπαρουσιαστο Ναυσικά μου αλλά αργεί πάρα πολύ να πήξει. Στο τέλος το βάλαμε στην κατάψυξη!!!!!!!