Σχόλια για
Μπισκότα cheesecake

elenixania @Eleni
Καλημέρα Πάνο! Που εννοείς να βάλεις το σιρόπι;Το γλυκό κουταλιού βύσσινο βάζουμε ως γέμιση.

elenixania @Eleni
Δεν νομίζω να γίνουν ωραία αν τους ρίξεις σιρόπι γιατί θα νοτίσουν και θα διαλύονται.
