🍝🍕miss Marmelade(Στέλλα+Βαλέριο)🍩🥐
🍝🍕miss Marmelade(Στέλλα+Βαλέριο)🍩🥐 @cooking_is_fun
Ο τίτλος και η εικόνα μου τράβηξαν αμέσως το ενδιαφέρον.Αλλα πως αντέχεις να το πίνεις έτσι το γκρέιπ φρούτ;είχαμε πάρει μια φορά χυμό γκρέιπ φρούτ για αλλαγή και δεν μου άρεσε καθόλου.αν πάρω και το φτιάξω-που έλεγα κιόλας να πάρω γκρέιπ φρούτ για να κάνω χυμό,γιατί παιρναμε όλο τα ίδια φρούτα-εγω θα βάλω και ζαχαρίτσα.😀🌼💕Άλλη η συνταγή σου μπαίνει στα αποθηκευμένα για μελλοντική χρήση.🌼💮❤️❤️
Ευφροσύνη
Ευφροσύνη @Sasso
Το ροζ γκρειπφρουτ δεν είναι και τόσο στιφό, τρώγεται ευχάριστα ακόμη και σκέτο. Το κίτρινο είναι λίγο ξινό, όμως αν είναι αρκετά μαλακό και ώριμο τρώγεται κι αυτό, η επόμενη συνταγή που δημοσίευσα είναι παρόμοιος χυμός με ρόδι όμως. Αυτό είναι αρκετά γλυκό λόγω του ροδιού, ευχαριστώ πολύ κοριτσάκι, εύχομαι να σας αρέσει. Φιλιααααα
Ναούμ Φωτεινή
Ναούμ Φωτεινή @Foteini_Naoum
Να ρωτήσω, το κόκκινο γκρέιπφρουτ είναι γλυκό; Γιατί από ότι ξέρω το κίτρινο είναι πολύ ξινό.
Ευφροσύνη
Ευφροσύνη @Sasso
Το κόκκινο είναι αρκετά πιο γλυκό, τρώγεται ευχάριστα σαν το πορτοκάλι. Το πιο σημαντικό και για το κόκκινο και για το κίτρινο είναι να είναι όσο γίνεται μαλακά όταν τα αγοράζουμε. Σίγουρα πάντως το κόκκινο είναι πολύ πιο γλυκό. Εξωτερικά είναι πορτοκαλί σαν το πορτοκάλι και μέσα κόκκινο, δοκίμασέ το, είναι υπέροχο.
Ναούμ Φωτεινή
Ναούμ Φωτεινή @Foteini_Naoum
Ευχαριστώ πάρα πολύ για την τόσο σύντομη και αναλυτική απάντηση!!