𝓢𝓹𝓲𝓻𝓲𝓭𝓸𝓾𝓵𝓪 𝓴𝓪𝓷𝓽𝔃𝓲
𝓢𝓹𝓲𝓻𝓲𝓭𝓸𝓾𝓵𝓪 𝓴𝓪𝓷𝓽𝔃𝓲 @spiridoulak
Λατρεύω το κριθαρακι ή αλλιως όπως το λέμε εμείς γιοβετσι-γιουβετσι, δεν είχα σκεφτεί ποτέ οτι μπορω να το συνδιασω με μανιτάρια, με την πρωτη ευκαιρία θα το δοκιμασω, φαίνεται καταπληκτικό❤❤
(διορθώθηκε)
cooking friend
cooking friend @cooking_friend
Ναι ναι σαν γιουβετσάκι είναι!! Γίνεται πολύ νόστιμο και με μανιτάρια. Επίσης πολύ γρήγορα εάν δεν υπάρχει χρόνος! Περιμένω εντυπώσεις!! 😍 😍