Σχόλια για

Σπιτική λεμονάδα

Αννούλα του χιονιά
Αννούλα του χιονιά @annoulatouxionia
έφτιαξα τη λεμονάδα έτσι όπως την περιγράφετε, αλλά δυστυχώς δεν νομίζω ότι πέτυχε. Άλλαξε τελείως το χρώμα και το σιρόπι έδεσε μεν αλλά δεν είναι τόσο πηχτό όσο γίνεται στις συμπυκνωμένες λεμονάδες. Δεν μπορούσα να το βράσω περισσότερο γιατί θα μου καραμέλωνε. Δεν την έχω δοκιμάσει ακόμα όμως, οπότε θα περιμένω τη δοκιμή να δω τί έγινε.
Αννούλα του χιονιά
Αννούλα του χιονιά @annoulatouxionia
λοιπόν, όσο περνάει η ώρα και κρυώνει το σιρόπι, έγινε σαν αραιό ζελέ! πήρα λίγο με το κουτάλι και έβαλα σε ένα ποτήρι. Πρόσθεσα δύο μέρη κρύου νερού και προς μεγάλη μου έκπληξη, το πορτοκαλένιο σιρόπι έγινε ξανά...κίτρινο! Στο ποτήρι δηλαδή αραιωμένο με νερό γίνεται ξανά λεμονάδα! Καλή η γεύση, ούτε ξινή ούτε πολύ γλυκιά και ιδιαίτερα δροσιστική. Να πω ότι έχω προσθέσει και ένα κουταλάκι του γλυκού ξύσμα από τα λεμόνια. Θα ανεβάσω και φωτογραφία.