Vivi Zafiri
Vivi Zafiri @vivizafiri
Καλημερα το κοτόπουλο μαγειρεύεται μόνο με το τσιγάρισμα που κάνετε;;;;
Αναστασία Πετρομελίδου
Αναστασία Πετρομελίδου @petromelidou
Το κοτόπουλο επειδή είναι κομμένο σε λεπτές λωριδες 0.5-1 εκατοστό ψήνεται στα πρώτα 10 λεπτά που σωτάρεται με τα υγρά του μέχρι αυτά να σωθούν. Μετά το αφήνουμε να πάρει χρώμα και από τις δύο πλευρές και το βγάζουμε. Αφού έχουν μαραθεί οι πιπεριές και τα μανιτάρια βάζουμε λίγο λάδι προσθέτουμε το κοτόπουλο ξανά και τσιγαρίζονται για 2-3λεπτά όλα μαζί.