jina Jina
jina Jina @cook_29543485
Καλησπέρα σας ,θα ήθελα να σας ρωτήσω ,επειδή δεν κατάλαβα κάτι στην συνταγή ,μέσα στην χύτρα βάζουμε και κρασί και ξίδι ή τα βάζουμε στο τέλος ?Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων και συγχαρητήρια για την συνταγή
ATHINA_SERRES SynAthina
ATHINA_SERRES SynAthina @SynAthina
Καλησπέρα..ναι μέσα βάζουμε όλα τα υλικά.. νερό δε χρειάζεται γιατί το χταπόδι βγάζει τα υγρά του και βραζει..το βγάζετε μετά από τα υγρά και το κόβετε..
Στο σερβίρισμα πρόσθετε αν θέλετε και έξτρα ελαιόλαδο και ξυδι!
(διορθώθηκε)
jina Jina
jina Jina @cook_29543485
Σας ευχαριστώ παρα πολυ,αύριο όταν το φτιάξω με το καλο θα σας πω εντυπώσεις 🤗🤗🙂Καλο βράδυ
Χρυσα Αποστολου
Χρυσα Αποστολου @8338frideriki
Εγώ βάζω λίγο σκόρδο ψιλοκομμένο, λίγο μαϊντανό ρίγανη, ξύδι και λαδάκι. Καλή σαρακοστή 🥰
Χρυσα Αποστολου
Χρυσα Αποστολου @8338frideriki
Όχι όταν βράζω με τον ίδιο τρόπο τον δικό σας,στο τέλος για το σερβίρισμα 🥰