Lummynia Criesmoon
Lummynia Criesmoon @cook_29567564
Από πού πήρατε την πραλινα φουντουκιού και σε τι μορφή είναι ?
mgiannok
mgiannok @mgiannok
Από το σούπερ μαρκετ την πήρα συγκεκριμένα έβαλα merenda -πραλινα φουντουκιου σε μορφή κρέμας σε θερμοκρασία δωματιου όχι να είναι παγωμένη.Ελπίζω να βοήθησα.