
Σχόλια για
Παγωμένο ρόφημα πραλίνα με καφέ 🍹

Lummynia Criesmoon @cook_29567564
Από πού πήρατε την πραλινα φουντουκιού και σε τι μορφή είναι ?

mgiannok @mgiannok
Από το σούπερ μαρκετ την πήρα συγκεκριμένα έβαλα merenda -πραλινα φουντουκιου σε μορφή κρέμας σε θερμοκρασία δωματιου όχι να είναι παγωμένη.Ελπίζω να βοήθησα.



