
Σχόλια για
Φανουρόπιτα

Μαρια(panther) @blackpanther
Υπέροχη σία μου.......Καλά να εισαι κ ο Άγιος Φανουρίος να σου φανερώνει πάντά 😘😘😘😘

Areti 🍬 @Areti
Γιατί η φανουρόπιτα φτιάχνεται όλες τις εποχές! Όταν θέλουμε να ευχαριστήσουμε ή να παρακαλέσουμε. Γιατί είναι από τα πιο ωραία νηστίσιμα κέικ! Βοήθειά σου Σία!

Siakouk @Sia_cook
Έτσι θα συμφωνήσω μαζί σου . Την φτιάχνω κι εγώ συχνά γιατί δώσε από εδώ , δώσε από εκεί δεν μένει κομμάτι . 🤗😉🌷🌷

Ναυσικά @nafsika
Βοήθειά σου Σία και πολύ χάρηκα που βρήκες αυτό που έψαχνες! (από μια που χάνει μονίμως πράγματα μέσα στο σπίτι διότι πρώτα έχει χάσει το μυαλό της!)

Siakouk @Sia_cook
Καλά πέρα από το μυαλό μας , που έτσι κι αλλιώς είναι χαμένο , είναι κάποια μικροπράγματα που μπορεί να μην έχουν μεγάλη αξία , αλλά συναισθηματικά λένε παρά πολλά .... κι η πίστη μας είναι αυτή που μας τα φανερώνει 🙏

Κωνσταντίνα (aka Popcorn😉) @KonstantinaK
Καλησπερα @Sia_cook μου! Να ρωτήσω κάτι, ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο?

Κωνσταντίνα (aka Popcorn😉) @KonstantinaK
Και δεύτερη ερώτηση, συγγνώμη, 😂😅 μήπως μπορείς να μου πεις κ ποσά γρ πρέπει να είναι περίπου το αλεύρι? Γτ εμένα μου πήραν οι τρεις κούπες 350 γρ
(διορθώθηκε)




