
Ευφροσύνη @Sasso
Ευχαριστώ πολύ Κωνσταντίνα για τα καλά σου λόγια, να είσαι καλά, τα φιλιά μου ❤️❤️🤗🥰

Μαρια(panther) @blackpanther
Όταν έχει φράουλα 🍓🍓🍓🍓🍓τρέλα κ αγάπη μεγάλη....τέλειο γλυκάκι καλοκαιρινο🔝🔝🔝🔝

Ευφροσύνη @Sasso
Αχ ναι, κι εγώ λατρεύω φράουλες, ευχαριστώ πολύ Μαρία μου, να είσαι καλά, φιλιά πολλά 🥰😍🙏

Μαρια(panther) @blackpanther
Μια ερώτηση? Υπάρχει κάποιος που να μην λατρεύει τις φραουλες? 😂το χω απορία η αλήθεια♥️♥️♥️🍓🍓🍓🍓🍓

Ευφροσύνη @Sasso
Καλημέρα φίλη μου, συγνώμη που άργησα ν' απαντήσω, βέβαια και μπορούμε να βάλουμε κανονικό γιαούρτι, θα γίνει ακόμη καλύτερο, αρκεί να είναι στραγγιστό. Φιλιά 😍

Cleopatra @Cleopatra
Υπέροχος, ολόδροσος συνδυασμός 💖. Έχω όμως μια απορία: το ζελέ και η ζελατίνη γενικότερα, προέρχονται από επεξεργασία ζωικών προϊόντων (δέρμα, κόκκαλα, οπλές κλπ), οπότε πώς γίνεται να είναι vegan;
(διορθώθηκε)

Ευφροσύνη @Sasso
@Cleopatra Δίκιο έχεις, δεν το είχα σκεφτεί, μόλις διόρθωσα τον τίτλο, thank you 😘







