
Σχόλια για
Σνίτσελ κοτόπουλο με πιλάφι

Έλενα..♠️ @elena_corfu
Καλό κ ευλογημένο μήνα στη Φανή της καρδιάς μας😍😍😍με τα ωραία της!!!
(διορθώθηκε)

Κωνσταντίνα (aka Popcorn😉) @KonstantinaK
Τι πανέμορφο πιάτο είναι αυτό πάλι Φανή μου;😍😊😊 Ενταξει, για το σνίτσελ δεν μιλώ, όλοι ξέρουμε πως τα παιδιά το αγαπούν!🥰 Καλό μήνα κι από μενα!

Fani Papaster @cook_27049308
😘😘😘🙏🙏🙏Ευχαριστώ πολύ 💕🌹
Επίσης καλό μήνα και καλές βουτιές 🏖️👒🤿❤️
Επίσης καλό μήνα και καλές βουτιές 🏖️👒🤿❤️



