
Σχόλια για
Κορμός σοκολάτας σε χρόνο ρεκόρ!!!

Λένα @lena12
Θα τη κανω οπωσδηποτε! Σε ενα μηνα θα ειναι ετοιμο το λικερ μου πικραμυγδαλο οποτε θα μπει σιγουρα!
Χριστινα Κατσαουνου @cook_13566803
Όταν λέτε 1 μικρό εβαπορέ πόσα ml δηλαδή; και αν αντί για κονιάκ βάλω ουίσκι θα υποβαθμιστεί το αποτέλεσμα;

Μαργιάννα Αρχοντοπούλου @Margiannitsa
Το μικρό εβαπορέ είναι στα 170 γρ.
Για να είμαι ειλικρινής δεν το εχω δοκιμάσει με ουίσκι. Θεωρώ ότι έχει αρκετά βαριά γεύση και αν θα έβαζα θα έβαζα 2 κ.σ εγω προσωπικά, αντί για 3. Ανάλογα με την προτίμηση του καθενός ομως βέβαια. Δοκιμάστε το απ τη στιγμή που είναι στα γούστα σας!
Για να είμαι ειλικρινής δεν το εχω δοκιμάσει με ουίσκι. Θεωρώ ότι έχει αρκετά βαριά γεύση και αν θα έβαζα θα έβαζα 2 κ.σ εγω προσωπικά, αντί για 3. Ανάλογα με την προτίμηση του καθενός ομως βέβαια. Δοκιμάστε το απ τη στιγμή που είναι στα γούστα σας!

Μαργιάννα Αρχοντοπούλου @Margiannitsa
Ναι ναι.. Αν και τα Μιράντα τα προτιμώ γιατί είναι πιο γευστικά!

Dimitra Chagidaki @cook_13592711
Γεια σας.Μου λετε ποσα ml ειναι τομικρο εβαπορε?Κι αν λιωσουμε τι βουτυρο καλυτερα δν θα ναι για να μαλακωσουν τα μιραντα

Chara @Chara
Καλησπέρα Δήμητρα! Το μικρό εβαπορέ είναι 170 γρ.. Όσο για το βούτυρο, η φίλη μας χρησιμοποιεί το κλασικό Βιτάμ. Ελπίζω να σε βοήθησα!

Μαργιάννα Αρχοντοπούλου @Margiannitsa
Κορίτσια η συνταγή είναι με το κλασικό Βιτάμ, όπως λέει η φίλη @Chara πιο πάνω. Όσο για την διαδικασία παρασκευης, το λιώσιμο είναι κάτι άλλο, το οποίο δεν το έχω δοκιμάσει. Πάντως η συνταγή αν την κάνετε κατά γράμμα είναι πεντανοστιμη!!

