MARA!
MARA! @MARA_cooking
Ήταν πολύ απλά τα υλικά και αρκετά εύκολη συνταγή.\r\nΤην άλλη φορά που θα τα φτιάξω όμως θα βάλω περισσότερη ζάχαρη...για τα γούστα μου σήκωνε ακόμα μισή κούπα ζάχαρης.\r\nευχαριστούμε!!
Constantia Vasiliou
Constantia Vasiliou @cook_8450075
είναι ωραία τα μικρά κείκ, αλλά έχω μια απορία. Μπορεί κάποιος να μου απαντήσει όταν λέει η συνταγή 1 φαρίνα κόκκινη, πόση ποσότητα είναι??????????????/