Σχόλια για

Καρυδάτα

2ΙΟΥι
2ΙΟΥι @cook_8460202
τελεια μου θυμισες τα παιδικα μου χρονια που τα εφτιαχνε η μαμα σε γιορτες ηθελα να βρω αυτη τη συνταγη ευχαριστω.....
GreekLoverBoy
GreekLoverBoy @cook_8528433
αχ, να\'σαι καλά μαριπόσα μου.\r\nναι, κι εμένα όπως είπε η 2ιουι τα παιδικά μου χρόνια μου θύμισαν και ήθελα πάντα να μάθω τη συνταγή.\r\n\r\nοπωσδήποτε θα τα φτιάξω και μάλλον θα επανέλθω περονοφόρος, έτσι?\r\n\r\nμερσί\r\nΜάικ
fly
fly @cook_8462422
Μπράβο ειναι πολυ ωραία συνταγή και για τα Χριστούγεννα!!! Η θεία μου την φτιάχνει και βάζει 1 κουβερτουρα στο σιρόπι αντι για κακάο.Ειναι πολυ νόστιμο γλυκό.Πέντε πηρούνες!!!
ΔΗΜΗΤΡΑ19
ΔΗΜΗΤΡΑ19 @Nimona19
Έκανα μια αλλαγή...δηλαδή αντέστρεψα την αναλογία της φρυγανιάς και του καρυδιού, έτσι είχε περισσότερη φρυγανιά. Η δόση είναι πολύ μεγάλη, εγώ έκανα σχεδόν το 1/3 και μου βγήκαν πολλά κομμάτια (40 περίπου). Είναι πολύ νόστιμα και πολύ εύκολα...Ευχαριστούμε για την συνταγή...