Σχόλια για
Πράσινη σαλάτα με κρέμα τυριού

Κατερίνα71 @cook_8452301
Νοστιμη μου φαίνεται. Θα την φτιάξω πρώτα και μετά θα βαθμολογήσω. Οταν λες κρέμα τυριού εννοείς τύπου Φιλαδέλφεια?

prasiniklosti @cook_8452463
εγώ βάζω φιλαδέλφεια αλλά απέφυγα να το πω γιατί κάποιοι άλλοι προτιμούν κάποιο άλλο. με φιλαδέλφεια πάντως γίνεται πολύ ωραίο.

dcroula @Roula1505
Νόστιμο, γρήγορο και εύκολο.\nΙδανικό ελαφρύ βραδινό, για καλοκαιρινές βραδιές με υψηλές θερμοκρασίες.
