Ίνα
Ίνα @cook_8452479
Πιστεύω να σας αρέσει εμένα μου αρέσει πολύ είναι η αγαπημένη μου!
dcroula
dcroula @Roula1505
Ήταν πολύ καλή η ιδέα σου.Την πήγα λίγο παραπέρα και την έβαλα μέσα σε φύλλα κρούστας.Μόνο που χρειάστηκε να το ψήσω λίγο παραπάνω για να πάρει χρώμα.Το ρύζι το άφησα με λίγο ζουμί για να μπορεί να τραβήξει στο ψήσιμο.
mariali
mariali @cook_8454446
εγω το βαζω μεσα σε φυλλο κρουστασ και το ψηνω μεχρι να παρει χρωμα .ειναι τελειο.
golfo
golfo @cook_8452627
πολυ ωραιο γρηγορο κι ελαφρυ φαγητο.\nευχαριστω
Λυδια Φωκα
Λυδια Φωκα @cook_8487917
αρεσε σε ολους πολυ...αλλα η μικρη μου ηθελε κι αλλο...κι αλλο...να\'σαι καλα...