
Σχόλια για
Φασολάκια με κάπαρη και βασιλικό

Nataly @cook_8456464
ωραία σαλάτα! μύρισε καλοκαιρινό βραδάκι στην βεράντα! συμφωνώ απόλυτα για τον πλατύφυλλο βασιλικό. το καλύτερο μαχαίρι για όλα τα μυρωδικά είναι το πορσελάνινο! θα την δοκιμάσω την σαλατούλα και θα επανέρθω με πηρουνάκια.

μικρή πίπη @cook_8450943
Άρεσε ακόμη και σε αυτούς που δεν τρώνε φασολάκια. Ευχαριστούμε ,αγαπητέ.
mary_1 @mary_eva
Ωραία σαλάτα!! Θα καθιερωθεί σίγουρα σε εβδομαδιαία βάση, ιδίως τις ζεστές καλοκαιρινές μέρες!!!

𝒳𝓇𝓊𝓈𝑜𝓊𝓁𝒶 𝒦𝑜𝓃𝓉𝑜𝓅𝑜𝓊𝓁𝑜𝓊 @Xrusoula_Kontopoulou
Νοστιμη σαλατα...προσθεσα και λιγο κρεμμυδι. ευχαριστουμε !!!
