
Σχόλια για
Κουλούρια Θεσσαλονίκης
mn @cook_8477689
Έγιναν καταπληκτικά! Μαγιά έβαλα 3 κ.σ. Στα υλικά πρόσθεσα και 2 κ.γλ. ταχίνι. Αλεύρι έβαλα μέχρι λίγο πριν την συνολική ποσότητα και μετά πρόσθεσα μέχρι που να έχω μια ζύμη που ίσα που να ξεκολλάει από τα χέρια και να αρχίζει ίσα ίσα να σχηματίζεται σε μπάλα. Δεν το ζύμωσα, μόνο ανακάτεψα τα υλικά μέχρι που να χαθεί το αλεύρι και να πάρει το μείγμα μια υφή κολλώδη αλλά που να μπορεί ίσα ίσα και να δουλευτεί. Το άφησα να ξεκουραστεί σχεδόν δυο ώρες, το ζυμάρι φούσκωσε πολύ, σίγουρα διπλασιάστηκε. Σε αυτή τη φάση είχε πολλές ίνες και ήταν πολύ κολλώδες.
(διορθώθηκε)
mn @cook_8477689
(Συνέχεια του προηγούμενο σχολίου.) Το δούλεψα βάζοντας στα χέρια λίγο λάδι, ήταν πολύ ελαστικό και ωραίο, σαν τσίχλα. Έκοβα μια μικρή ποσότητα, το τραβούσα λίγο με το χέρι, αυτό γινόταν εύκολα μακρόστενο και μετά πολύ εύκολα τραβιόταν και γινόταν κυκλικό. Έγιναν θαυμάσια, σε υφή και σε γεύση! Εντυπωσιάστηκα πολύ με την υφή της ζύμης, πρώτη φορά πέτυχα τέτοια υφή, ήταν τέλεια. Ευχαριστούμε πολύ!
Kalliopi Konstantinidou @Kalliopi_6
Γεια σας, θα μπορούσαμε αντί για ξερή μαγιά να βάλουμε και φρέσκια; Αν ναι, πόσα γραμμάρια;



